Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Mea culpa από Μπουρούση

Με πρόβλημα τραυματισμού στο χέρι αγωνίστηκε στο Μουντομπάσκετ ο Γιάννης Μπουρούσης γεγονός που χειροτέρευσε την κατάστασή του. Μέχρι σήμερα ο Καρδιτσιώτης σέντερ δεν είχε μιλήσει γι’ αυτό το ζήτημα, κάτι πάντως που έκανε κατά την επίσημη παρουσίαση του νέου Ολυμπιακού.

"Ήταν λάθος μου που έπαιξα στο Μουντομπάσκετ", παραδέχθηκε και συνέχισε:  "Πήρα τηλέφωνο τον κ. Βασιλακόπουλο και του είπα ότι θα παίξω όπως και να' χει. Θα τον ξαναπάρω όμως, για να του πω τί μου έλεγε ο διαιτητής Τανατζής στον τρίτο τελικό των πλέι-οφ. Πλέον οι γιατροί μου έδωσαν το οκ να αρχίσω προπονήσεις. Είμαι 80% έτοιμος και  μέρα με τη μέρα θα γίνομαι καλύτερα. Ο σκοπός είναι να μπορώ να παίξω στο πρώτο ματς με την ομάδα. Όσο χρόνο και να παίζω θέλω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου