Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Kάτοικος... Λαμίας ο Πανελλήνιος


Ο Πανελλήνιος πραγματοποίησε την πρώτη του προπόνηση στη Λαμία που θα είναι η έδρα της ομάδας τόσο στο ελληνικό πρωτάθλημα όσο και στο Eurocup.

Μετά την ολοκλήρωση της προπόνηση ο Θανάσης Σκουρτόπουλος τόνισε: "Είναι πολύ σημαντική αυτή η μετακίνηση για μια ομάδα με το βεληνεκές του Πανελληνίου, γιατί δεν είναι μια οποιαδήποτε ομάδα αλλά από τις καλύτερες της Ελλάδος με ευρωπαϊκή πορεία και φιλοδοξούμε ότι θα παραμείνει σε αυτό το επίπεδο. Την ζεστασιά που ζητάει η ομάδα όσο αφορά τον κόσμο όχι μόνο από την Λαμία αλλά και την ευρύτερη περιοχή, θεωρώ ότι θα την κερδίσουμε αν και δεν γίνεται αυτό από την μια μέρα στην άλλη. Η ομάδα είναι εξαιρετική με παιδιά Έλληνες και ξένους που την πλαισιώνουν με πολύ καλό χαρακτήρα. Το ανασταλτικό είναι ότι θα έπρεπε να είμαστε δύο εβδομάδες πριν στην πόλη. Έχουμε καθυστερήσει. Εξαρτάται από έναν Έλληνα για να ολοκληρωθεί το μεταγραφικό παζλ. Το σπίτι μας είναι εδώ πλέον. Όλοι έχουμε τακτοποιηθεί. Ξέρουμε ότι η πόλη είναι ζεστή στο μπάσκετ. Εγώ προσωπικά έχω και οικογενειακές επαφές με την πόλη και είμαι ήδη έτοιμος να ζήσω εδώ, άλλωστε συν τις άλλοις είμαστε και επαγγελματίες. Νιώθω οικία και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όλοι ξέρουμε τι θα αντιμετωπίσουμε εδώ. Για την Ελλάδα στόχος είναι η 4άδα, μπορεί να είμαστε πιο καθυστερημένοι από τους άλλους αλλά δεν υστερούμε σε κανένα σημείο. Μέχρι τις δημοτικές εκλογές έχουμε ένα μικρό πρωτάθλημα. Το πρόβλημα είναι οι 3 πρώτες αγωνιστικές που θα πληρώσουμε εντός εισαγωγικών αυτή την αργοπορία. Αν περάσουμε αλώβητοι από αυτό τα παιχνίδια όλα θα πάνε καλά. Θεωρώ ότι ο Πανελλήνιος μου δίνει την ευκαιρία να κάνω το επόμενο βήμα στην καριέρα μου. Θα δουλέψω πολύ θα το δείτε, είμαι έτοιμος να κάνω ότι χρειαστεί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου