Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Αποθεώθηκε ο «Σόφο» στο Τελ Αβίβ!

Πρωτόγνωρη υποδοχή επεφύλαξαν στον Σοφοκλή Σχορτσιανίτη οι φίλοι της Μακάμπι Τελ Αβίβ, κατά την άφιξη του στην πρωτεύουσα του Ισραήλ.

Όταν ο «Σόφο» έφτασε χθες στο αεροδρόμιο τον περίμεναν πολλοί φίλαθλοι της Μακάμπι και τον αποθέωσαν. «Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο. Έχω έρθει στο Τελ Αβίβ αρκετές φορές και νιώθω υπέροχα. Είμαι ευγνώμων προς τον κύριο Ντέιβιντ Μπλατ, ο οποίος μου έδειξε εμπιστοσύνη. Γι αυτό και θέλω να παίζω καλά κάθε φορά που θα βγαίνω στο παρκέ. Ήρθα σε μια από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη. Θα δουλέψω σκληρά με τους συμπαίκτες μου και τον κόουτς Μπλατ και θα προσπαθήσω να πετύχουμε τους στόχους μας. Για να τα καταφέρουμε, χρειαζόμαστε πάση θυσία τον κόσμο δίπλα μας. Αν και αυτό νομίζω ότι γίνεται πάντα» δήλωσε ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης και συμπλήρωσε: «Θα κάνω τα πάντα για να φθάσουμε στο Φάιναλ Φορ της Ευρωλίγκα και να κερδίσουμε όλους τους τίτλους. Ξέρω ότι θέλουμε να πάρουμε ξανά το πρωτάθλημα. Υπόσχομαι ότι θα κάνω τα πάντα για την ομάδα». Ο «Σόφο» είναι πλέον έτοιμος για τη νέα μπασκετική ζωή του…







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου